Luahan Perasaan part 1


assalamualaikum.
well as normal sebagai pembuka kata harini. I'm not feeling well. badly. makcik aku datang pun aku takde mood nak layan. so lame --'
gara-gara senggugut tahap 3. memang perit nak layan. tak buat pape lagi laa dia menyengat.
harini 2 Jun 2014 which mean dah genap 3 bulan aku 'tanam anggur' kat rumah. seriously teramat lah bosan sebab aku bukan jenis duduk diam. duduk rumah pun bukan nya takde kerja. kerja rumah lagi penat dari kerja biasa. betul. kerja rumah takde masa tetap. 24/7.
yep. no more argue. aku kena bukak langkah sendiri lepas ni. too many choices pun tak bagus. nanti banyak sangat fikir.
kerja jauh?

1. parents
2. him

dua perkara ni kena lintas dulu. aku dah penat nak argue with both of them. so lantak situ.
and now, memang duduk rumah saje saje lah. menggemok kan ladang 'anggur' .

pilihan yang datang membuat kan aku sampai takde pilihan. mm kbai

postgraduate textile technologies programme yang lame dan memang sangat lame,
normah --

No comments: