Itik Ohh Itik Gembo²



Assalamualaikum hai . 
Ehehe tak puas lagi nak post entry semalam , hari nie aku post entry bbaru . Tajuk yg tertera diatas ialah pasal ♥♥ Itik 




 Muehehe ;p aku dah mula suka kat itik lahh . Cute wehh . Sejak kawan aku pasang lagu Itik Gembo² by A to Z , jadi syok pulak aku . Sebelum ke kelas , aku mesti dengar lagu tuh , bagi spirit sikit :) 
Kalau dengar lirik dia , kelakar memang la kelakar , tapi sebenarnya ada maksud tau . Ehehe balik² kelas aje , dah google cari asal usul lagu Itik Gembo² nie . Rupa² nya lagu tu berasal dari Terengganu . Uwohh ! mari dari Ganu upenyew . Ehehe ;p Molek² belako kehh . Ahahah :DD
 Aku ada kopipasta dari sebuah blog lirik lagu Itik Gembo² tapi versi A to Z laa . 


Itik gembo-gembo 

Aye kedek-kedek 

Bilo tembok 

Jalan seiringe 
Muka come lote 
Peel biar molek

Anak muda masa kini 
Tak menyedari segalanya 
Apa jua yang dikatakan 
Tak difikirnya kan binasa 
Hingga ada yang terlupa 
Siapa dirinya ooo


Itik gembo-gembo 

Aye kedek-kedek 

Bilo tembok 

Jalan seiringe 
Muka come lote 
Peel biar molek


Jangan pula kau sengaja 

Tak Memahami 

Oh berpura 

Apa jua yang kau rasa 
Telah kuduga 
Oh semua 
Hingga ada yang terlupa 
Siapa dirinya ooo

Read more: KLIK SINI ♥






  Rockerssss lols ! terbaekkk ! 
pocoyo yoyo omey² lahh ♥
ololorh ~ aha oyeahh ~
olololorh ~ yamm key ~ 
angan angess ea bebyquacks :D


 To the left
 To the right 
jyeahh ~


okeyy lahh mata mengantuk ! tido dulu . kbaii ;p
SHARE WHAT YOU LIKE MY DEAR 

No comments: