♥ Stik Henfon Mahal Anda ♥








Assalamualaikum . 
Selamat petang korang semua . Apelah rajin aku petang nie nak buat entry , nak tahu pasai apa ? pasal hari nie hari test sedunia aku . Ehh , aku sorang aje laa . Tak bawa makna pun . Hari nie aku lalui dua test -.-' siess tegangg giler urat2 otak aku . tunggu masa nak putus aje kan  cinta Physic kan . ea lah sgt . Ohh  textile pun .


Takkan ku lupa soalan yang 'senang' tu kan . Muehehe ;p korang mesti pelikkan . Yelaa aku kan selalu post entry malam2 sebelum nie . Tapi sekarang aku post petang sebab malam aku nak concentrate study . Almaklumlaa exam dah dekat sgtt . Takott la pulak kan -.-' So , malam jarang online la . Ikut nasib kalau dapat online sebab kadang2 , wifi problem . #koe tunggu nnti aku pakai bb ! acewahh .

Aku sebenarnya dah bosan nak online main fesbuk aku lagi . Kenapa ?
entahh laa , rasa malas sangat :( rasa mcm takde pape pun yg berlaku . Nak online pun just kat skype ato fesbuk aku yg Norm Hinata Ⅱ <--- klik kalau nak add okeyy .



Ehh Ehh korang ! 






Semalam lecturer aku ada bagitahu yang kalau gelombang dari henfon pun boleh masak stik aw . Waww wewitt ! wewiitt ! makan makan ! haha sedap nya . So lepas nie korang boleh la masak stik dengan hanya menggunakan Henfon Mahal korang yang pelbagai cap ;p


contoh : 


1. Berihitam #bebeyh -.-'

2. Samsonggg Galak-C Betoi # -.-'
3. Samsonggg Experikk-yaaa # sakitt tekak nak sebot
4. i-Ponn Pott Pett -.-' #acano buleh fames nie ?
Haa nak tawu macam mana pcara-cara nak masak stik guna Henponn Mahal korang tu ?


 Cara-Cara Masak Stik Henpon 


1. Sedia kan bahan2 yg tersenarai di atas tadi .
2. Start call sape2 lahh yang korang suka TAPI orang yang berdekatan anda sahaja . okey ?
3. Letakkan Henpon Mahal anda itu berdekatan dengan Henfon Murah kawan anda yang anda sedang call tadi .
4. Biarkan selama satu jam . 






Tik Tok Tik Tok ! 




...... Sejam kemudian ...




Ada bau tak ? Bau hangit ? haha ade kan ? 


Ketinggggg !! Stik siap !


Hidangkan bersama kawan anda yang sedang menangis teresak2 kerana Henfon Murah nya sudahh pun hangus .


 Selamat Mencuba ♥ 




# Tahukan anda bahawa gelombang yang terhasil daripada telefon bimbit anda boleh mendatangkan kesan yang buruk kepada kesihatan anda ? 
Fikir-fikirkan 







  IKLAN TAK BERBAYAR 
. Aku sedih bila dapat tahu kalau dia tersinggung dengan apa yang aku dah buat kat dia .
Kat sini aku ambik peluang nak minta maaf sangatt kat kau . Pliss maafkan aku . Sampai bila kita nak mcm nie . Elak macam mana pun kita still satu kelas . Still berjumpa tiap2 hari , still wat discussion selalu . I need you as my friend ! 
Need you , my dude   



No comments: