♥ Final Examination ♥

Assalamualaikum  kawan

Hadoi sehh. aku nak umumkan "pemberhentian" blogging aku buat masa ni. aku nak exam dah woi final pulok toh . Yaaa !! wish me goodluck. Kembali berblogging semula selepas tamat peperiksaan akhir semester ni. Weh aku doh nak masuk sem 4 dah nieh. takut nya ~ Ktrrrrr ~ Ktrrrrr ~ Ktrrrrr ~ dah macam kaki Gwangsoo dah. Tengg nengg tengg nengg tengg nenggg tenenenenennggg!! hahaha ngarot je aku. k arh nak tido. sebulan lagi aku buat review lain ehh ehh. 




Dengan ini , saya, Cibamkembongg *hihihi* merasmikan penutupan aktiviti blogging saya selama sebulan bagi menumpukan sepenuh perhatian terhadap peperiksaan akhir semester ini. Saya tidak akan menyertai sebarang segmen mahupun contest. Harap maklum. Wishh me luckk guyss wuhuuhwww 



Akhir kata, selamat maju jaya pada semua bloggers yang bergelar student 
UPSR PMR SPM STPM SKM Ujian tahunan sekolah lesen memandu ♥ 


♥  IKHLAS  DARI PENULIS BOSAN 




No comments: