InstaDoodles dan Doodles Cik Siti


Semalam keluar jalan-jalan dengan encik abang. Pergi saloon. Hahaha.
Balik rumah gila penat tapi nak jugak buat doodles. Nah hamek. Sketsa dekat Lumut, Perak. Hakhakhak


  •    Kaki tangan


Aku kena terima hakikat doodles aku kena pakai kaki tangan, so aku cuba sedaya upaya then pakai jela stail macam ni. bulat-bulat lonjong. Now datang masalah baru.


  •    Rambut

Aku memang fail buat rambut laki. So kena buat research sikit macam mana nak buat rambut untuk doodles lelaki. Tsk tsk.

Dia cakap aku dah montel tapi still cute. Well aku ni sensitif gila.
So aku buat muka. Dia cakap cute jugak.
Gila aneh pakwe aku ni. Semua cute.
Lepas tu pagi ni gila bosan so aku offer Cik Siti doodles untuk dia. Gila banyak demand, nak buat peace la. Nak rugged la. Nak pakai skinny. tapi nak muslimah. Nak mata besor. Nak pakai speck. Nak ada parut. Ya Allah, kak ct ni banyak nye bunyi. So aku kasi buat yang cute muslimah. Terus senyap dapat doodles hakhakhak.

Mata besau. Aku pulak seram tengok nya. hakhakhak

Dah la. Aku dapat request lagi nak doodles couple dari Cik Analaylie. Nantikan doodles untuk dia next entry.

Eh. Kbai.

4 comments:

irrayyan said...

Rajinnyee. Request jugak boleh? Ehehe

Unknown said...

@irrayyan boleh je hehehehehe

irrayyan said...

Doodle ni buat ngan apa ye

Unknown said...

@irrayyan saya pakai photoshop je kak.