Notis pemberitahuan -;-



Salam wbt.



Adinda-adinda dan juga kekanda-kekanda sekalian, disini adinda yang comel lagi bergaya *hihi* ingin memberitahu NOTIS amaran tentang akaun facebook adinda comel telah berkelakuan agak pelik sejak dua tiga hari yang lepas. Okayy sudah geli -.-"

Aku nak bagi tahu semua kawan-kawan aku kalau ada apa-apa yang pelik dan mencurigakan dekat profile facebook, sila abaikan. Aku pun tak faham apa yang berlaku sebenarnya. Sebab aku sorang je yang kena. Kawan-kawan aku online elok je. Mark Zuckerberg ni cari pasal ehh. Takpe-takpe. Ini hari hari kau Mark, esok lusa hari aku pulak. Siap kau! *bajet marah nooo* 



The things get started last few days. Aku online then aku log-out. Esok pagi aku log-in, kononnya jari gatai lah nak update status say " Morningg faksbukerss" tapi tekan-tekan button 'POST' macam stuck pun ada. Ingat masalah teknikal tu semua orang alami, tapi kawan aku online pakai lappy aku boleh je post-post bagai. dah berhari jugak lah aku try post, tak mau-mau. Hukhuk. Hakhakhakhaktuiituituituuihhh! Agaknya Mark jemu tengok status aku. Okayla aku mengalah. Hmm sampai hati awak Mark *sob sob sobss kesat air idong* aku takut akaun facebook aku kena hack. Bahayo sangat tu.
Nak biarkan?? 


 So atas sebab-sebab tertentu, aku akan deactived buat sementara waktu mulai malam ni. It's more safe. Nanti dah sampai kampung, baru online balik agaknya. Huhu tak sabar nok pasang streamyx kat rumah *kalau lulus lah :') * kalau dah pasang best sikit. Ni tak, hari-hari dok intai line rumah sebelah, tapi siap ber'mangga' pulak.  *Hoho* selama ni pun aku blogging , facebooking, twittering *ikut nasib* , dok rembat wifi kolej yang FOG. memang masyukk. But hari ni last day pulak, so lepas ni jarang balik nak online ehh. 
*mesti korang dah tak nak usha blog aku dah sobb sobbs* 



Kita mulakan dengan Bismillah, kita akhiri dengan Alhamdulillah :) ngeee
Kita tutup semester 3 dan melangkah ke semester 4. 

mood ; kesialan ! proud to be senior next semester! Miahahahahaha *evil laugh*


4 comments:

Jue Jaynee said...

waa bestla psg streamyx..jue pun nk..tgh urus bajet yg ke9 ni

Himawari Mirsada said...

hehe..kelakar gayanyer

Unknown said...

haha insyaallah kalau dapat :)

Unknown said...

nak buat macam mane huhu