Blogger si merah jambu :*




Assalamualaikum bloggers. Selamat petang. Hahaha :D cliche je. 
Apa nak update aku pun tak tahu. Cuma nak buat review pasal bloggers 
PINKAHOLICS * teyeyeyeyehh * 

amboi nyahh ! bibior pink nyee *teyeyehhh lahh lipsticks toh*


comel ea bloggers yang suka color merah jambu ni. Hikhik. Blog aku pun ada lah terpalit-calit color pink ni ha. Tak tahu kenapa, aku bukannya suka noooo dengan warna merah jambu. Geli. Hahaha tapi nak buat macam mana kan. agaknya jodoh perempuan memang tak lari dari warna merah jambu. Nampak sweet je kot. * Sengihh sorang-sorang ea, bagi kaki kangg* Hahahahaha :P aku puji ikhlas ni siot. Dah 2 hari aku blogwalking, kebanyakan bloggers terutamanya GIRLISHH pakai theme blog color merah jambu. Ohhhsemmm so sweettt ! Nak boh link blog, err banyak sangat tapi boleh dikatakan 80% daripadanya merah jambol ~ Hueh hueh hueh ;) Aku pun sama je , tak boleh lari , macam tak kena je color laen. merah jambu jugak yang sedap mata memandang. Mungkin lembut je kan. Anyway, apa perwatakan orang yang suka warna merah jambol ni ea??


  • ; Lemah lembut
  • ; pemalu
  • ; penuh kejutan
  • ; comel
  • ; berfikiran kurang matang
  • ; berperwatakan kanak-kanak
  • ; cekap
  • ; sensitif
  • ; perfectionist




Ada lagi ke? Hehehe ini hanya sebagai kaji selidik aku. Terpulang pada orang lain. *Angkat kening*
So, sebelum berpisah pada entry kali ni, terimalah lagu baru Leessang ; Remembrance 
* Ohh nomm nommm !!*



No comments: