gatal nak post entry :p


Kachaaa =3 Assalamualaikum readers ..
buat apa tak tido lagi dah malam ni ?? online fb ea? atau pun blogging je?
ataupun STUDY ? alhamdulillah kenn :) sejuk perut mak yg mengandungkan korang .
huhuw aku pun baru lepas habis buat research untuk assignment aku . heww (^^)
hepy malam ni sebab dapat email dari Prof aku . waaa ~ I'm so glad .

#malu jugak sebab aku email sir pakai english broken. Sir reply fully english -,-
OhMyEnglish :O




study aku okay buat masa ni. Korang macam mana? aku rasa aku dha mula  jatuh hati dengan textile laa. sebab jumaat lepas aku pergi ke UiTM Shah Alam untuk kelas lab aku yg first untuk sem ni :O excited sebab dapat main-main dengan mesin .

#yaaa !! kawan kawan aku pun excited sampaikan ada yg dok
 kira gear-gear yg ada dlm mesin tuh ^^ haha


well, as you know , I'm a kinesthetic learner . So, susah untuk aku dok diam . 
Ada saja yg aku nak buat . dengar cerita , minggu depan punyer kelas lab , kena main merangkak-rangkak bawah mesin tenun kain tu . mesti bestt kan ? haha

ehh korang penat pulak jari I ni tau . mau tido yep ;3
boii ~ nyahh 





*nota kuku : mood suka sangat tgk bintang tapi malam ni mendung dung pulop -,-

No comments: