~ ♥ SIFAT-SIFAT SEORANG NOVEMBERIANS ♥ ~






Assalamualaikum kawanns :)
this are my self-description, so do read. 
Kita kan nak saling kenal-mengenali
*perhh ayat mintak kaki bhai .

aku lahir bulan november , so ini adalah kajian yg dibuat oleh maha bijak pandai
sifat-sifat orang lahir bulan 11 . so do look at it. mungkin ada yang sama :)
Then, make your own conclusion. Tqvm sayamms . 

à ~ SIFAT-SIFAT SEORANG NOVEMBERIANS ~ ß

banyak idea dalam sesuatu perkara
macam betoi ja kenn yang ini..

perangai tidak dapat diramal dan 
mudah berubah-rubah otak

Yeahh thats right J

pemikiran yang sangat tajam
cara berfikir lain dari orang lain

Err, I’m not soo sure bout this ..

berfikiran kehadapan, unik dan bijak
banyak berfikir, kurang bercakap tetapi mesra
penuh dengan idea-idea baru yang luar biasa

Byk berfikir ? mybe true. Kurang bercakap? Depends .. bijak ? hahah cliche wokkk :p

sukar untuk dimengertikan atau difahami sikapnya
sifat yang berahsia, pandai mencungkil dan mencari rahsia
amanah, jujur, setia dan pandai berahsia

Haaa , tettttt. No komen beb ..

daya firasat sangat halus dan tinggi

Hmm, ada la sikit kott kenn ..

bagus sebagai doktor

Derr -,- bercanggah pulop yg ni ..

cermat dan teliti
personality dinamik

I’m very-very cermat ukeyh HAHA ^^Y
(yok yok jew)

tidak hargai pujian

Yeke?? Orang puji aku terima dengan se-ikhlass hati huahua J

bercita-cita tinggi

Yess !! tapi takpayah tahu lah apa cita-cita aku, nanti korang gelakkan aku..

terlalu degil dan keras hati
apabila hendak akan diusahakan sehingga berjaya



Itulah AKU yg sebetulnya . 
Apa yg aku nak aku tetap akan dapatkan, 
tapi hanya dengan izin Allah s.w.t J chill dudes..

sangat rajin dan berkemampuan tinggi



Tipu !! tipu !! tipu !! aku malas jugak auwhh 30% HAHAHA

kekuatan semangat dan daya juang yang tinggi kepada sesuatu kehendak

Fighting ! yeahhh <3

pandai mendorong diri sendiri

Hm, kekadang je ..

berani, pemurah, setia dan banyak kesabaran
mudah ambil berat terhadap orang lain

Hukhuk , malu lahh I u shakap macam towh -_-

tak suka marah kecuali tergugat
pandai muhasabah diri

Salah ! aku agak panas baran dan senang melenting , dari kecik lagi sifat ni la yg aku tak boleh nak kikis. Sian bakal suami aku nanti, hari2 kena makan lesung batu agaknya . HAHA tett !

romantik

Aumm aummm !! hehe boleh la sikit2 , depends on mood jugakk .

tidak pasti dengan imbangan kasih sayang

Hahaha lawwak sangat yg nie :’D

suka duduk di rumah

Suka2 :D

tidak berapa berjaya dalam mengawal emosi

Haah , memang pun.

 Tak suka pada nombor



perhh !! macam tahu-tahu je kenn !! I LIKE  

Dah !! suka baca ea ? kutuk aku ea?
Okayy nak kutuk bukan kat sini, 
face to face okay tak punggs kat shoutbox aku HIHIHI

Ohh satu lagi aku tak describe , I’M LIARS AND FAKES HATERS !
A LOT DARL ! so those yg nak hates aku sangatt , p jahanamm JJ
I’m happy with my self. I’m who I’m ~ dones ~
Thankss for read , sayanggg HAHAH (^^)Y

© Profile Original & Official ®
█║▌│█║▌║││█║▌║▌║▌█│█│
√ Verified Official by s
™ √
edit by
s


No comments: