Teknologi pada tahun 2050

Teknologi memang cepat berkembang macam kuman membiak. Tak pakai dah prosa cendawan tumbuh lepas hujan. Hujan pun dah kurang sekarang ni. Hihi. Mari kita lihat perkembangan teknologi dunia dalam tempoh 36 tahun akan datang: (masa ni umur admin dah 50++ haha)


Gadget

 



  




 

Dalam banyak-banyak gadget yang ada ni, admin suka yang printer tu. Stail la pulak. Future television tu, juling mata admin nak tengok haha.


Transport


Kalau la aku beli motor harley ni, mau patah pinggang. Haha. Stail la planes tu. Sayap nya unik. Terbang laju ke? Hehe.

Architecture


Kebanyakan bangunan masa akan datang lebih pada bentuk-bentuk geometri. Yang ni, dah macam kepompong pulak. Lonjong semacam je. Haha. Stail. Yang first tu lakaran menara kat dubai. Setiap tingkat bangunan boleh pusing 360. Fuh. Pening.


Fashion

Kalau bab fesyen, susah sikit nak predict sebab fesyen ni berubah ikut masa. Kadang-kadang stail lama, kadang-kadang stail baru. Macam cycle juga la. Yang best kat sini, mesin print shirt tu. Kalau la admin ada satu kat rumah, hari-hari tukar baju. Boleh buat bisnes lagi. Admin rasa masa akan datang, manusia pakai pun macam makhluk asing, siapa nak gambaran lebih jelas tentang fesyen masa akan datang, cuba tengok ikon fesyen yang terkenal ni,

Lady Gaga

Ada ke yang nak pakai macam dia? Kalau taknak, simpan la baju-baju korang untuk tampung bekalan baju masa akan datang. Admin risau fesyen masa akan datang buat kita nampak lebih telanjang. Hhaahah. Okbai :)


4 comments:

✿INA AINAA✿ said...

Perghhh hebat hebat!!! Kalau wujud sekarang ni, memang superb laa.... heheheh

✿INA AINAA✿ said...

Perghhh hebat hebat!!! Kalau wujud sekarang ni, memang superb laa.... heheheh

Unknown said...

@✿AINAA ROSEBERRY✿ hahahaha kannnn. ada ke yg nak, makin maju, makin pelik2 design nye

fizafantagiro said...

salam kenal =) dah masukkan blog mawar dalam bloglist :)